About Me

My photo
To look life in the face, always, to look life in the face. And to know it for what it is. At last to know it, to love it for what it is, and then, to put it away.

Friday, September 18, 2009

快乐

我需要快乐,这是上个月我说的话。

我需要时间,这是这个月我刚说的话。

我需要体力,这是下个月我要说的话。

我需要动力,这是下下个月我将说的话。

我需要好成绩,这是大后个月我会说的话。

就这样,一年过去了,我还是没有碰见快乐这个可爱的精灵。

命啊!

PS: 我的性格也是罪魁祸首之一,i know. Really, i know.

1 comment:

tehkahyeim said...

加油啦,kampade!!