About Me

My photo
To look life in the face, always, to look life in the face. And to know it for what it is. At last to know it, to love it for what it is, and then, to put it away.

Sunday, October 12, 2008

感冒了

我感冒了,心情非常非常的差,超想谋杀我的室友。首先,我不是因为自己不小心着凉而需忍受鼻塞喉痛之苦,而是我的室友感冒了不戴面罩才会传染给我!!现在我已经把她当成空气了,至少这么做不会让我朝他大发脾气,arrgghhhh!!!!

天啊!我最讨厌生病了~

No comments: