About Me

My photo
To look life in the face, always, to look life in the face. And to know it for what it is. At last to know it, to love it for what it is, and then, to put it away.

Friday, April 9, 2010

底线

每个人都有底线。

每个人在做每件事时,心里都会有个底线。

底线,或阻止自己往危险的地带闯,或避免自己犯下愚蠢的错误。

我很清楚自己的底线,如走到底线边缘,我不会傻乎乎跨过去。

但有时候我不禁在想,底线到底是防止让我犯下错误?还是阻止我冲破自身极限?

现在,我或得做个闯底线的决定。

我真的很希望是后者,真的。

No comments: